Gravid utan att veta om det??

Hur går det till?

Sitter och läser om kvinnor som varit gravida utan att veta om det förrens in i det sista...?
Jag som själv varit gravid 5 gånger (3missfall) och 2 underbara barn kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man inte kan känna det?
Okej om mensen kommer, då kanske man inte tänker på att man skulle kunna vara gravid.
Men barnet måste jhu växa o magen måste växa, visst kan bebisen ligga mot ryggen men det växer ändå.
Kan förstå om man är väldigt överviktig att det kanske inte syns så mycket.
När bebisen börjar röra på sig, känner dom inte det? Eller undviker dom det?
Inte kan väl bebisen ligga så stilla en hel graviditet att man inte känner någon alls?
Jag tycker det är helt otroligt och förstår inte hur det kan gå till..

Läs detta

Vad säger ni???? Komentera gärna

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vet två stycken som varit gravida utan att veta om det. Den första, lång och väldigt smal. Den andra lite rundare. Igen av dom hade någon aning.. Tills det var dags att föda. Så det går visst. Alla är ju olika, om man inte försöker att få barn och kanske inte ens har en partner och mensen kommer regelbundet så kanske det inte är det första man tänker på... Och ligger barnet längst ryggraden hela tiden så är det svårt att märka.

2010-06-14 @ 20:57:07
Postat av: Märkligt...

Nej vet ej om ja tror på det... speciellt inte om kvinnar är smal från början.. det SYNS!

2010-07-13 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0